Soalan Lazim Zakat Simpanan

Soalan lazim zakat simpanan kwsp, soalan lazim zakat simpanan terengganu, soalan lazim zakat simpanan bank, soalan lazim perkeso, jamin kerja soalan lazim, soalan lazim tuntutan perjalanan, soalan lazim cuti bersalin,

Selamat pagi semua! Sudah seminggu kita berada di dalam bulan Ramadan. Bagaimana rasa? Apa yang anda semua buat untuk memperbaiki diri anda di dalam bulan yang penuh dengan keberkatan ini?

Hari ini, saya ingin berkongsi satu benda yang membuatkan saya tersenyum pagi ini. Saya terjumpa satu gambar soalan zakat yang sangat kena dekat dengan saya. Bukan apa, saya ni orang yang kadang-kadang bodoh sikit dalam bab-bab agama ni.

Tapi jangan risau, saya tidak sendiri! Ada juga orang lain yang macam saya. Salah satunya, Fizi Noor. Anda kenal tak? Seorang pelawak yang memang terkenal dengan gelagat bodohnya, tapi sebenarnya dia memang jenius dalam bab-bab yang berkaitan dengan komedi.

Well, tadi saya terjumpa satu gambar yang memaparkan soalan zakat Fizi Noor. Saya rasa dah tentu-tentu semua orang akan ketawa bila baca soalan tersebut. Tapi jangan salah faham ya, ini bukan bermaksud saya perli atau mencerca agama. Hanya sekadar nak kongsikan kegemilangan Fizi Noor dalam bab agama.

Jom kita lihat soalan zakat dari Fizi Noor tersebut. Saya paste kan di bawah ni ya:

Adakah anda semua rasa lawak dengan soalan ni? Hahahaha. Memang Fizi Noor ni kreatif betul.

Tapi janganlah kita pulak memandang remeh bab-bab agama ni. Walaupun kita senang ketawa dengan benda-benda macam ni, tapi kita kena sedar bahawa agama ni sangat penting dalam hidup kita. Dan zakat ni pun sangat penting jugaklah. Hendaklah kita belajar lebih tentang agama kita dan jangan jadi bodoh macam Fizi Noor atau saya ni.

Cuba teka, berapa quotient 2 dibahagikan dengan 1/2? Ehh, sila fikir dulu! Jangan buka calculator!

Okey, itu saja untuk hari ini. Saya harap korang terhibur dengan soalan zakat dari Fizi Noor. Dan jangan lupa, zakat ni penting tau! Selamat berpuasa dan selamat menjalankan ibadah di bulan Ramadan yang mulia ni. Assalamualaikum!

Soalan lazim zakat simpanan

If you are looking for Jumlah simpanan layak dibayar zakat, you've visit to the right web. We have pics like Soalan lazim temuduga bank simpanan nasional cicirumix, jumlah simpanan layak dibayar zakat, kenapa lzs ubah taksiran zakat wang simpanan?. Read more:

Jumlah simpanan layak dibayar zakat, zakat simpanan wajib ke tidak menunaikannya?

Kenapa lzs ubah taksiran zakat wang simpanan?. Jumlah simpanan layak dibayar zakat. Zakat perniagaan emas pengiraan simpanan selangor perak wang soalan lazim. Zakat simpanan taksiran kenapa lzs ubah. Soalan interview zakat new sample x. Soalan lazim temuduga bank simpanan nasional cicirumix. Soalan zakat fizi noor


Also read:

.